تجلیل از ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد

ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۱۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ - 19March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، آیین تجلیل از ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

«حسنعلی عزت‌خواه» مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تبریک نیمه شعبان و ولادت آخرین ذخیره الهی، اظهار داشت: امنیت، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهداست که با جانفشانی از خاک این مرز و بوم دفاع کردند. 

وی با اشاره به اینکه مسئولان در همه حال باید در خدمت خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان باشند، افزود: آموزش و پرورش در زمینه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت رسالت بزرگی بر دوش دارد که باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

«رضا پارسیان‌نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: خدمت به جامعه ایثارگری وظیفه‌ای همگانی است که همه دستگاه‌ها باید در این زمینه احساس مسؤلیت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

این مسئول ئاضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها